Saturday, August 1, 2009

GERAKAN FREEMASONRY: Ancaman Yang Mampu Meranapkan

Anda kenal Rahm Isreal Emanuel yang menjadi Ketua Staf White House sekarang?

Anda tahu siapa pemilik Syarikat Fox 20th yang menjadi tulang belakang Hollywood?

Anda tahu apa idea utama penubuhan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu(PBB)?

Anda kenal siapa orang disebalik syarikat gergasi penerbitan seperti New York Times dan penyiaran seperti NBC?




Dan jawapan yang boleh mengaitkan kesemua persoalan ini dan malah berjuta-juta lagi persoalan adalah wujudnya satu gerakan bawah tanah yang dikenali sebagai Gerakan Freemasonry yang mencaturkan rentak politik,ekonomi,sosial malah pendidikan mengikut acuan mereka.

Langkah Menghancurkan Goyim (non-Yahudi)

“Untuk mencegah mereka (orang-orang Goyim:non-Yahudi) daripada menemui langkah baru dalam politik, kita mesti membawa mereka ke kancah hiburan seperti judi, pesta hiburan, pesta seks dan mengadakan rumah-rumah urut.”

Ini bukan sebarang ayat yang saya cedok dari mana-mana. Jauh sekali untuk saya menjadi propagandis menjaja ayat-ayat yang berbentuk provokasi. Tapi ini adalah petikan ayat ke-13 dalam protokol gerakan Freemansory.

Dalam keadaan dunia hari ini yang semakin ralit dengan pelbagai isu-isu remeh yang memualkan sehinggalah isu-isu mega,nyata `peranan utama` gerakan ini tidak boleh dipandang sebelah mata. Kecuali jika anda sendiri lebih memilih untuk menjadi katak di bawah gelas kaca yang hanya mampu memerhati keadaan sekeliling tanpa mengambil tahu dan mencetuskan mahu.

“Barangsiapa yang tidur dan tidak mengambil tahu tentang urusan orang-orang Islam, maka dia bukanlah dari golongan mereka(orang-orang Islam).”(hadith Rasulullah SAW)

Gerakan Freemansory

Gerakan ini dipelopori oleh orang Yahudi yang mengambil kembali tanah Palestin dan membina kembali Haikal Sulaiman di bawah runtuhan Masjidil Aqsa , kemudian akan melebar-luaskan pemerintahannya ke Syria, Iraq, Jordan dan Mesir dan terus menuju Madinah di Arab Saudi dan akhirnya membentuk Negara Israel Raya!

Pada mulanya mereka meletakkan sasaran utama kepada gerakan Kristianisasi namun setelah perang dunia ke-2 mereka mula beralih arah menumpukan serangan kepada Islam. Malah terdapat sumber mengaitkan kejatuhan khalifah Islam semasa pemerintahan Mustafa Kamal At-Tartuk dengan gerakan Freemansory ini.

Analisa Strategi Penguasaan Yahudi



Terdapat dua strategi bagi meluaskan penguasaan sesebuah gerakan dalam sesebuah tempat mengikut matlamat masing-masing
1. Penguasaan proksi sedia ada bagi membawa idea yang dicetuskan berpaksikan matlamat sedia ada
2. Penubuhan proksi-proksi baru dalam usaha membawa ideologi untuk mencapai matlamat


Dan dalam hal ini dapat dilihat gerakan Freemasonry menggarap kedua-dua peluang ini secara optimum dalam memastikan matlamat mereka berjaya. Jika tidak, masakan mereka mampu merampas dan memegang posisi utama pentadbiran Amerika Syarikat yang menguasai rentak jatuh bangun dunia tika ini.

Buktinya, dengan sejarah hanya 22 orang Yahudi yang berhijrah ke Amerika Syarikat pada 1654, mana mungkin mereka kini berjaya menguasai pos-pos penting di White House dan seterusnya penubuhan entiti pertubuhan yang bertopengkan misi-misi kemanusiaan dan keamanan seperti PBB,WHO,WTO; jika tidak merangka strategi dengan kemas dan tersusun?

Di Mana Peranan Kita



Meneliti `kejayaan demi kejayaan` gerakan Freemasonry yang saya belek dalam buku “Gerakan Freemasonry: Musuh dalam menghancurkan Islam” membuatkan saya mencari-cari formula secara realistik untuk Islam kembali gah seperti zaman kegemilangannya dahulu. Apakah layunya umat Islam kini dek strategis-strategis Yahudi ataupun kerana umat Islam sendiri yang tidak mampu bangun setelah jatuh tersungkur suatu ketika dahulu? TIDAK!!! Ini suatu amanah.

Bukan hanya SAYA,bukan juga hanya ANDA, malah KITA. Mungkin bukan masa ini kita melihat Islam kembali memerintah dunia namun sudah tentu ini masanya untuk kita berusaha menjadi strategis-strategis Muslim yang dinamik dalam pos masing-masing. Sebagaimana pemimpin negara yang menjadi figura gerakan Freemasonry dilatih daripada kecil; Umar Al-Khattab, Salahuddin Ayubi dan Muhammad al-Fateh juga dilatih sejak zaman mudanya lagi.

4 comments:

  1. Salam ukhti, saya sangat tertarik dgn artikel ini. Terima kasih. Kalau sudi, follow my blog. http://islamkanjiwamu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..
    syukran jazilan atas info ni..
    diharap boleh ditambah lagi dgn pelbagai kajian..
    contohnye peranan freeemason dlm menjayakn IFC di Malaysia...
    jazakallah khairan

    ReplyDelete
  3. to Army of Allah,
    terima kasih juga atas kunjungan,moga info yang tersirat dapat diterjemah di sebalik lindungan yang tersirat.

    to Kojiro Sasaki,
    insyaallah,saya juga `makin teruja` dengan pembongkaran demi pembongkaran gerakan bawah tanah ini.
    sesuatu perlu direnung oleh seluruh umat islam.
    mungkin juga anda boleh berkongsi jika ada info tambahan?syukran

    ReplyDelete
  4. bagi saya maklumat yang ada dalam buku terbitan Hijaz Record Publishing ini lebih kpd bentuk pengenalan kpd segelintir manusia yg terlepas pandang mengenai pergerakkan ini..untuk mengetahui lebih lanjut anda digalakkan supaya membaca buku yang bertajuk THE INTERNATIONAL JEW-World Foremost Problem ( by Henry Ford-founder of the Ford Motor Company,
    and the editors of THE DEARBORN INDEPENDENT.)sila baca dan faham..

    ReplyDelete